International Info Algemeen Agenda Hall of Fame Lezingen PTC University User Experience Center eLearning Lab Sponsors Exposanten Verloting Lokatie Historie Foto'sDownload


Volg PTC/USER Benelux op Twitter Link je aan de PTC/USER Benelux LinkedIn groep Wordt lid van PTC/USER Benelux op Facebook

Hoofdsponsor van het event: PTC

PTC/USER Benelux Event 2017 - User Experience Center



Tijdens het event is een aparte ruimte gereserveerd voor het User Experience Center (UXC).

Het UXC biedt een spannende en stimulerende plek voor klanten van PTC om feedback en ideeën te geven die direct invloed hebben op de vormgeving en de richting van PTC producten.

Het draait allemaal om u. Op basis van uw rol, de taken die u beheert op het werk en de producten van uw interesse, zult u in staat om te kiezen uit een verscheidenheid van hands-on, interactieve sessies.

Feedback van klanten is essentieel, waardevol en biedt unieke inzichten in hoe PTC uw ervaring kan verbeteren met hun software. Voor zowel beginnelingen als ervaren gebruikers.

Dit jaar ligt de focus op Creo (Creo 5.0 en verder in de toekomst).

Laat deze geweldige kans om uw terugkoppeling over de volgende generatie van PTC producten te geven niet aan u voorbij gaan.

U kunt via dit formulier nu al een plaatsje reserveren. Of zich 's ochtends bij de inschrijving gelijk aanmelden voor een van de sessies.

Klantbezoeken

Het User Experience Lab heeft ook aangeboden klanten te bezoeken voor of na het event.
PTC User Experience Customer Site Visit

In an effort to move from Feature driven applications to User Experience driven applications, our PTC Enterprise and Creo User Experience teams have been working on new designs and approaches for our next product release. Following the PTC/USER Benelux Event in Eindhoven, The netherlands, our UX team has a unique opportunity to meet with PTC product users directly at their customer site.

Our site visit would tentatively consist of one-on-one usability evaluations of new features, in addition to direct observation of customer participants showing us how they work with PTC products. Based on a user’s profile and job responsibilities, we would partner with users to solicit design feedback, in addition to talking about challenges and issues they face and how we could improve their experience using PTC software. Typically, a site visit lasts a day, though most participants involved in the activity would only need to volunteer 1 – 2 hours of their time.

A customer site visit provides great value to both our UX and Research and Development teams by having users provide direct feedback that allows us to quickly iterate and improve our designs. It also allows us to solicit feedback directly from our global customers, making sure the features we design are useable, efficient and beneficial to PTC product users.

Als u hierin geinteresseerd bent neem dan contact op met Eyal Chaki, Creo User Experience, PTC eyal@ptc.com


SiteDesign -- Olaf Corten